czwartek, 22 sierpnia 2013

prologue

Spotykała się z nim w snach.. dotykając, całując, uprawiając seks
Co się stanie kiedy jej fantazje, staną się rzeczywistością?

***


- Oh Justin. .. - Jęknęła czule, a z jej rozchylonych ust wydobywały się słowa pełne pasji. Całowała delikatnie linie jego szczęki, następnie prowadząc szlak do soczystego nieba. Wokół dobrze zbudowanego członka  znajdowało się mnóstwo małych, drapiących włosków...tak, to było podniecające. Jej oczy zaczęły  świecić jak małemu dziecku, które zobaczyło prezent.
Nagle coś zatrzęsło jej ciałem, a w uchu rozbrzmiało " Wstawaj, kurwa, Bella. " 
Poczuła jak wypływa ze snu i wpada w twardą rzeczywistość.


*** 

yo, yo yo niggsy! 
tu @bixbsio i @swaginrackcity z naszym nowym, gorącym tłumaczeniem!
myślę, że rozdział pojawi się w najbliższych dniach! a jak wam się podoba prolog?
ily x

>> ask << 

zapraszamy do zakładki  "characters" w celu zapoznania się z postaciami i ich wyglądem.

12 komentarzy:

  1. Ojeju! Już macie moje serce! Aż jestem ciekawa jak akcja się potoczy, czekam na następny c;

    OdpowiedzUsuń
  2. zajebiście się zapowiada :d

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham juz to czekam na nn:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajebisty ! Mam nadzieję, że będziecie mnie informować o nextach ;* tt zostawiłam w zakładce ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie sie zaczyna ;D
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. OMFG ! PODNIECIŁAM SIE CZYTAJĄC TO XDDD JEST SUPER <3

    OdpowiedzUsuń
  7. vbfgbgenrymru,5

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawie się zaczyna :)

    OdpowiedzUsuń